Susah Nak Bayar Duit Member

Aku nak cerita sikit. Aku ni dari sekolah. Suka betul bagi kawan pinjam duit, belanja kawan makan. Dulu aku ada kawan rapat, dia aku tengok tak tahu la nak kata miskin tak, kaya tak. Sama la macam aku dulu. Tapi aku suka belanja dia. Sebab dia member baik aku walaupun aku pon tak kaya.  Bila … Continue reading Susah Nak Bayar Duit Member

Cuba

Aku ni sorang yang baik pon tak, jahat pon tak. Tu semua atas apa yang korang punya pandangan dari pengalaman dan pembelajaran korang. Tapi aku memang cuba sedaya upaya tak buat jahat kat member-member sebab aku tahu kita akan dilayan macam mana kita layan member yang lain. Walaupun ada yang macam suka sakat jahat, suka … Continue reading Cuba