Sebab menggeliat 

Sebab apa korang meggeliat? Korang rasa puas tak bila korang menggeliat? 

Menggeliat ni ibarat kau stretching. Badan perlukan muscle-muscle tu aktif sedikit untuk tidak jadi kecut dan pendek. Bangun pagi je korang meggeliat. Bestkan? Duduk pon korang macam nk kene gerak. 

Korang gerak tu sebab nak bagi otot-otot aktif dan darah berjalan dengan elok

Sekarang korang dah tahu kan ? Lepasni korang boleh dah share dekat member bial dorang tanya. 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s