Pelik

Sementara aku tak boleh tidur ni.  Aku ada persoalan kenapa aku tengok orang indonesia dengan thailand banyak yang lawa-lawa pastu putih-putih. Aku ingatkan orang melayu tak banyak lawa. Tengah-tengah rasa macam kecewa. Aku ada nampak awek melayu cantik gila. Putih. Pakai tundung. Wow !!! Siapa kata takde melayu yang lawa. Ada je doh. Cuma aku pon malas nak try ke apa sebab aku memang dah malas nak jadi playboy ke apa. Aku nak stick pada yang satu. Orang yang aku sayang selamanya. Aku takkan buat orang yang aku sayang kecewa. Sebab dia selalu ada masa aku susah senang. Susah tahu tak nak jumpa orang macam ni. Thank you sayang for everything. I love you.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s